Jangan Menari Semasa Mabuk

>> Wednesday, June 10, 2009

AMARAN!!!

Video ini sedikit panjang, sila sediakan potato chips dahulu sebelum tekan butang 'play'.





Inilah jadinya bila kecik2 x blaja menari, dan bila tua badan sudah keras.

p/s: Tidak ada sesiapa yang mabuk dalam proses penggambaran ini berlaku... termasuklah dua ekor robot dalam clip ini.

5 Maki Hamun!:

neo June 10, 2009 at 12:26 AM  

Boleh masuk tarian shuffle ni.

Turun Bukit Bintang, kasi tau aku. Aku nk bawa banner penyokong.

Aisyah June 10, 2009 at 9:12 AM  

hahahah. klakaw.
tu korang menari ke. mcm jalan depan blakang je, hahah.

Sheehan June 10, 2009 at 8:55 PM  

bleh juga korang menari..hoho

yg robot tu yg x thn tu..

tomato June 10, 2009 at 11:05 PM  

fuyo....
x sangke siot...
korang mmg berbakat...
sungguh aku kagum sekali...
hohohoho...

maskedfacies June 11, 2009 at 9:43 PM  

Neo: aku masih menugmpul team penari techno. masih belum cukup org. harap bersabar

Isya: rugi kamu x join

Sheehan: aku dgr ko terer joget eh?

Tomato: nak kerepek!!!!!!!!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP