I Hate Shopping Mall!

>> Monday, June 22, 2009

Kami pergi ke Gurney Plaza semalam...

Bila you nak belikan I cincin 20K tu?
I mengidam ni...
(hehe)


Dekat gila rumah depa dengan mall ni kan?

p/s: Sayangnya, kalau xde sebab nak datang sini, aku mmg xnak dtg lagi dah. Tandas sudah cari, surau jauh. Baik duduk kampung je cmni!

p/s: Sedang belajar menjahit baju dr kain guni, sbb kan ckp dah xnak g mall...(konon2 x dpt beli bajulah..). Ada sape2 nak tempah? Hehe

13 Maki Hamun!:

Unknown June 22, 2009 at 11:31 AM  

surau kat atas tempat parking.

nmpk tak evolution musik house?=D

fakhriah al-yaya June 22, 2009 at 11:45 AM  

asal la pg gurney?g la queensbay!

neo June 22, 2009 at 1:58 PM  

Gud luck.

Amermeftah June 22, 2009 at 8:30 PM  

Nak haaai~ Org kampung pun tak pakai baju guni. Org asli kot la...

Aisyah June 23, 2009 at 12:12 AM  

kain guni? ok sy order sweater satu!!

bujang sudin June 23, 2009 at 3:31 AM  

maju jugak penang rupanya. ada mall.
owh ko tak suka mall sebab surau jauh rupanya. takut mall dan dunia buat kau lupa pada tuhan?
ingatkan sebab apa tadi. haha

Amermeftah June 23, 2009 at 6:18 AM  

wey wey, penang maju dowh~

maskedfacies June 23, 2009 at 11:33 AM  

Sultan sesat di blog aku: jumpa surau tu. jauh kan?x perasan la plak music house tu...awat x habaq mai b4 aku pi sana. haha

Yaya: ade hal la sana. bukan saja2 nk pi. jenuh buat U-turn hang tau sana. siot

Neo: ? Tq

Amermeftah: Ye pakcik. Orang asli pon x pki kain guni gk. Jangan tipu aku. Aku dah puas duduk dan berjalan Sabah Sarawak..hahaha

I-sya: siap nnt hampa bank-in duit kt kami na...

Polar bear br abes exam: erk? mentang2 la ko org Key-EL (sila baca dengan nada penekanan di situ)

Amermeftah: x peduli sgt pon maju ke x. hahahaha. aku nk duk kampung je pon.

maskedfacies June 23, 2009 at 11:34 AM  
This comment has been removed by the author.
syafiqa salim June 23, 2009 at 12:31 PM  

bila ko nk stat blaja jahit baju..

haha, x sabar nk tengok hasil jahitan ko...

Amermeftah June 23, 2009 at 6:31 PM  

Aku taw nak hai, org asli pakai kulit kayu...

Sheehan June 23, 2009 at 9:05 PM  

kalau ada banyak duit bukankah seronok ke sana???

maskedfacies June 24, 2009 at 2:17 PM  

Pika: ntah la. malas ler nk pergi...

Amermeftah: urm, jgk. pakai kain biasa sudah...

Sheehan: btol2. jom blanja aku pergi sana!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP