Hooker, Prebet Tagap, dan Kuching

>> Friday, June 19, 2009

Hari ini kami jalan-jalan di Bandar Kuching. Maklumlah, Sabtu sudah mahu pulang ke kampung halaman. (aku kan budak kampung.... =P )

Di hadapan statue kucing yang famous di Sarawak.
(knapa aku senyum lebar nak mati? Kembang wei)

Ketika aku sedang berjalan di sepanjang Waterfront, betul-betul berhadapan dengan Hotel Hilton, aku nampak seorang lelaki lengkap berpakaian tentera sedang duduk di atas motor, sambil membuka beg mencari sesuatu.

Tempat kejadian berlaku

Di tepi lelaki itu, ade dua orang perempuan bersinglet hitam, rambut bajet dirty blonde sedang menagih tangan dari lelaki itu sambil tersengih-sengih kepada mereka-mereka yang lalu di tepi mereka.

Seorang dari perempuan itu merapatkan badan ke tentera itu dan asyik meng'usya' apa yang lelaki itu cari dalam begnya.


Kamu mahu tahu apa aku fikir?


Lelaki itu cari duit untuk bayar perempuan itu.


Pelacuran?


Mungkin...


Kamu rasa?

I'm gonna miss you like hell Kuching!

p/s: Sesiapa yang dah ada rumah nanti, kalo korang nak cari barang2 nak hias rumah, datanglah Kuching. Best gila wei. Gua x tipu lu bai (lol)

5 Maki Hamun!:

neo June 19, 2009 at 2:36 AM  

Laki tu salesman.

Dia jual lipstik.

Sheehan June 19, 2009 at 8:50 PM  

mgkn tu adik dia mintak duit..
husnuzan..

syafiqa salim June 20, 2009 at 2:51 AM  

hahah..
adik ape kalo dok sengih2 semacam...

maskedfacies June 22, 2009 at 10:31 AM  

Neo: apakah?

Sheehan: hehe

Pika: hehe jugak...

ayep June 22, 2009 at 6:47 PM  

gambar first melampau gila bai.ish3.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP