Alumni Smapk: Biar Betul?

>> Tuesday, June 02, 2009

Macam mana nama dan link blog aku boleh masuk laman alumni SMAPK (pergh, ye, saya bekas SMapk, walopon seorang yang hampeh dan kuat merapu).

Malulah aku kalo cikgu2 baca (kalau ada cikgu bacalah). Sebab, siapalah aku di mata mereka, hanya seorang budak picisan yang SPM pon hampeh gila, siap Cikgu Najibah igt aku nak fail lg SPM aritu. LOL

Xpe, next time saya pergi sekolah, saya dah x rasa segan sangat kot. Mungkin SPM aritu, saya masih mabuk dan xde kesedaran nak study. Saya mintak maaf cikgu2.

Alang2 cakap pasal sekolah, meh aku cerita sikit la ape yang jadi masa skolah dulu.

Cikgu Norzita pernah mengamuk dengan aku sbb aku tidur dalam kelas. Dah la duduk depan sekali, sempat lg tidur sambil menyorok belakang OHP.

Ustaz Nazri pernah syorkan aku ambil supplement sebelum SPM sebab selalu tidur dalam kelas.

Cikgu Najibah, pernah cakap, dia risaukan akademik aku (mmg tahap yang sgt merisaukan pon! haha).

Err, cikgu lain, aku rasa, dorg x pernah sedar pon kewujudan aku di sekolah dulu. Pengetua mungkin ingat kepada budak yang pernah ditegur kerana malas senyum ini =P

Owh, aku dari dulu lagi sampah rupanya~

T__T

p/s: Bila ade alumni? Dengar 10 tahun lepas SPM? 2013 ek?

8 Maki Hamun!:

aw3rz June 2, 2009 at 6:13 PM  

alumni smapk ke? ko rase bape lame sebelum alumni tu mati balik?

maskedfacies June 2, 2009 at 6:14 PM  

aku yakin x lama dowh.

haha.

sapa la rajin sgt nk uruskan...

'Aqilah Suhaimi June 2, 2009 at 7:48 PM  

ak tk tahu lah..tp,ak tgk batch kita ni rajin gk la buat mini reunion..
kalo alumni..ak rasa ramai je semangat nk buat..
korg nk g kah??
cikgu cm tk kenal ak je..haha..paling hebat pn la..senior atau jr kenal kot..hahaha

Jamil June 2, 2009 at 8:31 PM  

rilek. siapa yang tak pernah tertido (atau memang sengaja tido) dalam kelas? bezanya cuma ko duduk kat depan, so lagi expose la wahahah

aw3rz June 2, 2009 at 11:53 PM  

aku tak pernah dowh tido dalam kelas. sebab aku cabut balik asrama tido.hehe.tade la.

maskedfacies June 3, 2009 at 7:25 PM  

Kilah: kalau aku x sgt huduh, dan sudah tidak berjerawat, mungkin aku pergi. kalo x, hurmmm...

Jamil: Ramai lg sebenarnye suka tidur..kalau aku senarai sini, mungkin terpaksa buat entry baru utk list tu..haha.ko masuk jgk kan? ke x?

Awerz: owh, baru aku tau, rupanya balik asrama nk tidur. aku igt ko balik untuk study Awerz!

Unknown June 8, 2009 at 4:47 PM  

awerz dan jamil sering ponteng di library...tidor dan tengok tv...sila jangan tidak mengaku...

maskedfacies June 8, 2009 at 10:16 PM  

lupa, jamil dan awerz kanak2 berbaju biru masa skolah. lol. kanak2 perpustakaan...

hye, slmt dtg ke blog aku yg mengarut =)

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP