Bila Mana Sepupu Yang Tak Berapa Comel Datang Rumah...

>> Wednesday, June 24, 2009

Bila mana sepupu yang tak berapa comel datang rumah...



dan Abah aku memeluk budak itu bila bergambar...



aku pun mula risau....




a) Tanda-tanda minta ada cucu? (hahahahaha)



b) Mahu anak lagikah??



p/s: Abah if u are reading this, sila komen, TQ.



p/s: Abah aku suruh aku mandikan budak ni lepas sesi bergambar sebab katanya kepala budak ni busuk! Haha

7 Maki Hamun!:

syafiqa salim June 24, 2009 at 2:15 PM  

ko nak mane satu?

abah ko dpt cucu ke dapat anak baru??

ini mungkin tanda2 abah ko dh ade calon menantu untuk ko...
die saja bg hint!

bujang sudin June 24, 2009 at 2:31 PM  

sumpahan dibenci budak sudah berakhir?? uuuu.lol.

Amermeftah June 24, 2009 at 7:29 PM  

ni anak Mali ka Benggali?



nak cucu/menantu atau anak lagi atau kedua-duanya sekali

Sheehan June 24, 2009 at 8:26 PM  

la afifah mali ka..

ada clip terbaru x?hoho.

Muhammad Warouq bin Qamar June 24, 2009 at 8:40 PM  

aku tau..ni budak fifah dlm video ko yg kepoh tu kan?haha..comel ape kepoh2..

bakemal,mali2 sama benggali jgn main haa..terasa oke~

Amermeftah June 24, 2009 at 8:44 PM  

aku tak kata apa-apa ah waruk, aku quote dr video je, ko sendiri yang sebut

maskedfacies June 26, 2009 at 11:00 AM  

Pika: Mana2 pon aku xnak!

Polar Bear: A ah. budak ni suka aku la plak. Cis!

Amermeftah: A ah. Anak Mali tu.

Sheehan: D60 xleh buat video. Leceh. d5000 JOM! Hahahaha

Warouk: Btol! Rilek2, jgn emo. Huahua.

Amermeftah: ....

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP