X-Men Origins: Wolverine

>> Monday, June 29, 2009

Aku baru saja tgk movie ni minggu lepas. Dapat dari adik aku.

One word review: COOL!

1) Aku suka skrip filem ni. Bersahaja dan x poyo. Contoh:

Scene Wade Wilson (lelaki cute bersenjatakan pedang) lepas beraksi dengan pedangnya, kemudian cakap..." OK, people are dead!". Ahhh. Cute gila. (Aku seorang perempuan. Suka lelaki cute normal la kan?)

Scene Victor sedang selamatkan Wolverine dari Wade Wilson yang sudah di'programmed'..." Nobody kills you but me..".

2) The Eye Treat. Obviously. Action packed. More muscular men. Aku xnak komen lebih. Haha.

3 lelaki yang aku suka dalam movie ini mengikut peratusan:

a) Ryan Reynolds yang memegang watak Wade Wilson. Terlalu cool kerana pandai bermain pedang. Dan sebab die cute T__T

b) Daniel Henney yang memegang watak Agent Zero. Berjaya menukar magazine peluru di tengah2 udara. Super cool.

c) Hugh Jackman sebagai Wolverine. Obviously. Sebab dia Hero la. Apa lagi...

3) Kebolehan Hugh Jackman membuat mimik muka yang sangat comel. Sah pergi kelas berlakon!

p/s: Aku masih belum tgk Transformer yang baru keluar. Tapi x payah tgk pon xpe. Hero die budak kecik. Masih x boleh terima die dpt offer jadi hero filem tu!

9 Maki Hamun!:

aw3rz June 29, 2009 at 12:47 PM  

"Aku seorang perempuan. Suka lelaki cute normal la kan?"

Sudah tidak hot.

Wahahaha.

maskedfacies June 29, 2009 at 12:48 PM  

Aik. sebelum ni Hot ke?

Hehehehe (gelak gatal...)

=P

aw3rz June 29, 2009 at 1:03 PM  

Aku tukang jawab untuk orang sahaja.

Amermeftah June 29, 2009 at 4:15 PM  

X-Men Oranges: Tangerine

org parodi


alah, budak yahudi tu lah nanti (merujuk transformers) yg ganti pelakon-pelakon tua ni jadi hero

'Aqilah Suhaimi June 29, 2009 at 5:07 PM  

hugh jackman??mmg...
ak suka dia..haha..

neo June 29, 2009 at 7:04 PM  

Habis kamu mahu siapa berlakon watak hero dalam transformers?

Jalaludin Hassan?

maskedfacies June 30, 2009 at 4:37 PM  

Jalaludin Hassan? wahahaha. mampukah die meloncat2 dalam filem Transformer tu nnt?

kena praktis pakai eye toy lu ni!

Muhammad Warouq bin Qamar July 1, 2009 at 12:07 AM  

aku tengok cter wolverine ni dalam versi yg belom edit. amat sedih melihat mereke berlompat2 dengan tali. oh dan juga mamat zero tu tukar peluru kat udara dengan grafik kartun yg tak abes edit lagi [part tu dia pegang peluru je,pistolnye katun]

aku pon minat hugh jackman~aww..terasa mcm gay~~miahahaha. [aku ngaku aku lagi minat awek dia tu kot snanye. hir hir..]

maskedfacies July 1, 2009 at 5:03 PM  

knapa ramai org tgk crita edisi x masuk CGI lg ah? mana korg dapat. pelik sungguh. hahahahaa (gelak x perlu)

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP