Should I Go Below 60?

>> Wednesday, June 17, 2009

Semua orang mesti ada obsesi mereka sendiri kan?

Aku juga tidak terkecuali.

Mahu tahu apa dia?

Mungkin bunyinya sedikit pelik, tapi aku rasa, aku ada obsesi dengan pulse rate diri sendiri.

Haha. Pelik kan?

Masa baru-baru masuk medical School, pulse rate aku dalam lingkungan 64.

I guess I was healthy as a horse eh?

Lama-lama aku perasan, pulse rate aku makin bertambah.

64...

70...

84...

Eh, x boleh jadi ni. Kenapa makin naik? Dan bila makin naik, aku sedar, aku jadi makin cepat penat. Tua sangatkah aku padahal baru 22 tahun?

Bila aku datang Sarawak, aku memang banyak berjalan kaki, travel sana sini, panjat gunung sampai dua kali...

Pagi tadi, aku kira pulse rate aku. Nak tahu berapa?

60! Yeay!

Sekarang aku berkira-kira mahu merendahkan lagi pulse rate. Dengan berjoging selama sebulan. (dan mungkin akan cuba istiqamah selepas itu. Mampukah aku?)

Kan aku dah cakap, obsesi yang pelik...

What about u?

8 Maki Hamun!:

syafiqa salim June 18, 2009 at 12:23 AM  

hahaha, apekate ko bg turun smpai 40 ke...jogging??? bole ke???


aku sedang ObsEs dgn RESEPI2 UTK BUAT Kek yg canggih2 tapi mesti menjdi dgn skali cuba SAHAJA dan bukan kek butter yg takde perisa..HAHA, bole ke???

maskedfacies June 18, 2009 at 12:31 AM  

kalo joging boleh turun lg...sbb tu atlet2 sume agak bradycardia..

aku ada idea. ko beli saja. konpem2 dah sdp kan? dan sekali beli saja lak tu...

neo June 18, 2009 at 2:26 AM  

Ingatkan memandu bawah 60km/j

Rupanya pulse rate..

TheOrangeGuy June 18, 2009 at 9:37 AM  

makan beta blocker la ...
tak yah penat2 nk exercise
hehehe

Sheehan June 18, 2009 at 12:54 PM  

GYM?

susulan June 18, 2009 at 4:22 PM  

hahaha owh aku ingatkan apa yg bawah 60 tadi
aku tak pernah kira pulse rate sendiri rupanya hahaha
tapi tadi aku kira 3 kali dapat 50, 54, 56
aku lagi muda dari ko rupanya

(merujuk ayat ko pasal tua tadi)

Amermeftah June 18, 2009 at 9:33 PM  

sebab kau dah miskin, makan dah kurang, tadak duit tambang jadi terpaksa menapak

maskedfacies June 19, 2009 at 10:13 PM  

Neo: Ya, pulse rate.

TheOrangeGuy: jangan lupa bayarkan tambang teksi esk. hehe

Sheehan: Ko bayarkan ek. 40rm sebulan je...

Susulan:Ko sebab pernah kene denda x makan dulu. Haha! Sebab tu pulse rate kurg sikit...

Amermeftah: Betul. Nak num akaun bank aku?

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP